- Florea
- Kytice
- Kytice tvaru srdce
- Srdce z růží
- Srdce z růží velké EVER RED 50cm
Srdce z růží velké EVER RED 50cm
Kytice růží ve tvaru srdce - dokonalý společník pro Vaše vyznání lásky
Kytice růží ve tvaru srdce a vaše přiložené přání je ideální dárek pro ženu a způsob vyjádření Vašich citů.
Florea® uvedla jako první v ČR na trh technologii francouzské společnosti CharlotteLaFleur®. KVALITNÍ holandské růže v legantní podložce fixují tvar srdce a vaše kytice si zapamatuju svůj tvar i po usušení.
S kyticí můžete poslat svůj vzkaz či přání, květinu s přáním doručíme profesionálně kurýrem Florea®, průběh doručení můžet sledovat online na mapě
Složení kytice
Produkt není skladem.
Podrobnější informace
Velikost květů
Velikost květů v kytici 100 kusů
Délka stonku
Mohlo by vás před nákupem zajímat
Proč většina lidí na internetu nakupuje květiny u nás
- Doprava zdarma při nákupu nad 1 850 Kč
- Rozvoz po celé ČR vlastními chlazenými vozy
- Tisíce ověřených hodnocení poznejte kvalitu našich služeb
- Reálná skladová dostupnost všechny květiny máme skladem
Naše další nabídka z kategorie Srdce z růží
Informace o prodejci
×
Ever Red s.r.o.
Skalická 1427
473 01 Nový Bor
IČ 23319101
Zapsáno u Krajský soud v Ústí nad Labem, spisová značka C 54085
Jsme Ever Red s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23319101, zapsaní u Krajského soudu v Krajský soud v Ústí nad Labem, spisová značka C 54085.
Maximálně rychlí jsme na těchto kontaktech a budeme rádi, když je využijete přednostně:
E-mail: obchod@florea.cz
Tel. č.: +420 723 350 000
Další kontaktní údaje jsou:
E-mail: obchod@ever-red.cz
Tel. č.: +420 602 798 309
I. Úvodem
- Tyto podmínky upravují naše vzájemné vztahy, pokud nakupujete na tržišti www.florea.cz. Jsou součástí kupní smlouvy. Pokud si ale při naší komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, má tahle naše dohoda přednost.
- Tyto obchodní podmínky platí pro spotřebitele. Pokud nenakupujete jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava, kterou najdete hlavně v občanském zákoníku. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku ale nepoužijeme.
II. Omezení pro platbu a doručování
-
Platit můžete následujícími způsoby:
- kartou
- okamžitým bankovním převodem
- prostřednictvím PayPal
- bankovním převodem
- odloženou platbou Twisto
- dobírkou při předání
- Zboží doručujeme jen na území České republiky, pokud se nedomluvíme individuálně jinak.
-
Zboží si můžete vyzvednout i osobně v provozovně Florea Holland s.r.o:
Prvomájová 542/116
Plzeň - Křimice 322 00
https://goo.gl/maps/PPV1WzkuPWbtfbXM6
III. Uživatelský účet
- Na tržišti www.florea.cz si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžete zboží objednat. Účet ale není nutný, nakoupit lze i bez něj.
- K účtu, prosíme, opatrujte vaše přístupové údaje. Informace a data, která do účtu vyplňujete, udržujte aktuální.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
IV. Naše produkty
- Na tržišti www.florea.cz najdete informace k vámi vybranému produktu, včetně dostupnosti, ceny, zvolíte si termín doručení. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.
- Fotky produktů na e-shopu odpovídají zboží, které prodáváme. Dovolujeme si ale upozornit, že se jeho velikosti a odstíny se mohou podle sezóny nebo pěstitele lehce lišit.
- Zde se také můžete seznámit s návody na péči o květiny v elektronické podobě ještě před uzavřením smlouvy. Najdete tam také upozornění na možné zdravotní komplikace spojené s reakcí na pyl vybraných květin.
- Pokud je produkt na tržišti uvedený s vadou nebo s jiným obdobným důvodem pro jeho zlevnění, prosíme, mějte na paměti, že z takového důvodu nám ho nemůžete zpětně reklamovat. Jinak se ale reklamace i u těchto produktů řídí obecnými pravidly, která najdete dole.
- Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty najdete uvedené dál, v rámci nákupního procesu.
- Pokud někde uvádíme cenu, která je zcela zjevně chybná, tato cena nás nezavazuje a smlouva mezi námi nevznikla.
- Tím, že máme zboží na e-shopu vystavené, vás informujeme o jeho vlastnostech a ceně. Vaši objednávku zboží ale musíme ještě sami přijmout, aby mezi námi vznikla závazná kupní smlouva. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku nepoužijeme.
V. Objednávka
- Požadované zboží vložte na tržišti do košíku. Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem.
- V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
- Před odesláním Objednávky si můžete v košíku tržiště www.florea.cz údaje zkontrolovat a změnit.
- Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat a zaplatit”.
- To, že jsme vaši Objednávku obdrželi, vám potvrdíme e-mailem. Kupní smlouva je ale uzavřená, až vám pošleme druhou e-mailovou zprávu, že Objednávku přijímáme. Tato potvrzení pošleme prostřednictvím provozovatele tržiště www.florea.cz.
- Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky.
- Naší komunikací můžeme v rámci efektivnějšího odbavení pověřit provozovatele tržiště www.florea.cz. Pokud s vámi komunikuje naším jménem, jsme z této komunikace vůči vám přímo zavázaní.
- Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.
VI. Specifika květin vázaných a dodávaných na míru zákazníkovi
- Pokud se domluvíme na květině speciálně navázané podle vašeho přání (například svatební kytice apod.), vzájemně si odsouhlasíme cenu, termín a místo dodání.
- Kytici dopředu naceníme odhadem, k této ceně připočítáme náklady na doručení.
- Po nacenění a potvrzení zakázky vám vystavíme zálohovou fakturu ve výši 50 % celkově odhadované ceny.
- Na zakázce nezačneme pracovat dřív než po úhradě zálohy, tzn. až poté, co nám peníze dorazí na účet pod příslušným variabilním symbolem.
- Pokud nám peníze ze zálohové faktury nedorazí na účet (pod příslušným variabilním symbolem) do 5 dnů od vystavení, nejsme termínem dodání vázaní, a to zejména s ohledem na naše kapacity. Samozřejmě však uděláme maximum pro rychlé dodání.
- V případě, že kytici nepřevezmete, zálohu započítáme proti celkové kupní ceně.
VII. Doručení
- Zboží vám dodáme způsobem, který si vyberete, ve stanoveném termínu, na vámi zadanou adresu.
- Pokud zboží nestihneme dodat ve stanovené lhůtě, náklady na dopravu vám nebudeme účtovat a poskytneme vám slevu z ceny za zboží ve výši 10 %.
- Zboží můžete převzít i osobně, v provozovně Florea Holland s.ro Prvomájová 542/116. Plzeň Křimice 322 00.
- Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Náklady na uskladnění zboží jsou ve výši 100 Kč za započatý den, maximálně ale v částce 300 Kč. Pokud si zboží nevyzvednete ani poté, co vás e-mailem upozorníme, můžeme odstoupit od smlouvy a pokud to z povahy věci jde, zboží prodat někomu jinému.
- Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného odkladu, dejte vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc efektivně řešit i s našimi byznysovými partnery. Děkujeme.
- Více informací o dodání zboží najdete v sekci Rozvoz květin.
VIII. Platba
- Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu.
-
Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete hradit:
- platbou kartou online
- okamžitým bankovním převodem
- bankovním převodem
- prostřednictvím PayPal
- dobírkou v hotovosti
- prostřednictvím aplikace Google Pay
- Pokud budete platit dobírkou v hotovosti, celková cena je splatná při převzetí zboží.
- Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet.
- Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.
- Případné slevy u nás nejde kombinovat.
Pokud použijete platební metodu “Okamžitý nákup s platbou později” od Twisto Pay
- Platební metodu Twisto poskytuje společnost Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 („Twisto“). Spočívá v odložení platby kupujícího za nákup zboží u prodávajícího, a to na základě postoupení jeho pohledávky na Twisto na žádost kupujícího a její následné zaplacení Twisto prodávajícímu namísto kupujícího a to za podmínek uvedených ve Všeobecných obchodních podmínkách Twisto https://www.twisto.cz/podminky/.
- V případě, že využijete platební metodu Twisto zprostředkovanou námi a poskytovanou ze strany společnosti Twisto, máte povinnost uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne odeslání zboží či služby při využití služby Platba Online, nebo ve lhůtě do 45 dnů ode dne odeslání zboží či služby při využití služby Twisto účet.
- Využitím platební metody Twisto souhlasíte se „Všeobecnými obchodními podmínkami Twisto“ a berete na vědomí „Pravidla pro zpracování osobních údajů“ společnosti Twisto https://www.twisto.cz/podminky/zpracovavani-udaju/. Výslovně souhlasíte s postoupením pohledávky prodávajícího (tj. obchodníka) na uhrazení celkové kupní ceny (včetně případných nákladů na dopravu a dalších nákladů) objednaného zboží a/nebo služeb na společnost Twisto, a dále využitím platební metody Platba online uzavíráte se společností Twisto smlouvu o poskytnutí služby Platba online v souladu se „Všeobecnými obchodními podmínkami pro zákazníky služby Platba online“.
- Společnost Twisto zpracovává vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů dle „Pravidel pro zpracování osobních údajů“ uvedených na webových stránkách Twisto.
IX. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
- Pokud nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla.
-
Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které:
- podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby, což jsou například řezané květiny
- jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty,
- jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám,
- jsme dodali v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit poté, co jste obal porušili.
- V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. Pokud jsme si dohodli pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14denní lhůta od první dodávky.
- Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné. Tak například pokud je ke zboží přibalený jeho vzorek, otestujte, zda vám produkt sedí, na tomto vzorku.
- Do 14 dnů nám dejte vědět, že si přejete zboží vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupujete). Pokud nám budete psát e-mail, prosíme, ideálně ho směřujte na adresu obchod@florea.cz pro maximálně rychlé odbavení.
- Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete v závěru těchto podmínek, jeho využití ale není podmínkou.
- Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení od smlouvy uvádět nemusíte.
- Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit.
- Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný způsob.
- Částku vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív.
- Zboží nám zašlete nebo jinak dopravte nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
- Zboží vraťte kompletní, nesmí být upravené, opotřebené nebo poškozené. Máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným zkoušením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vracenou částku.
- Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
- Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.
X. Jak reklamovat vady
-
Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, zejména:
- odpovídá vaší objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů)
- se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu
- se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
- má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze
- vyhovuje právním předpisům
- Pokud jsme vás před koupí výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší a vy jste s touto vlastností souhlasili, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vady, pro které byla zlevněna a my jsme vás na tento důvod zlevnění předem upozornili.
- Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
- Věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zboží. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
- Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.
Jak reklamaci uplatnit
- Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, stavte se, napište e-mail nebo dopis. Nejrychlejší cestou, jak nás kontaktovat je přes tržiště www.florea.cz, konkrétně obchod@florea.cz. Jsou naši partneři a kontaktní místo pro zákazníky.
-
Prosíme, sdělte nám:
- vaše kontaktní údaje, na které vám dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena
- jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli
- jak si přejete reklamaci vyřídit
- budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu
- Vadné zboží nám pošlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, domluvíme se.
- Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní - opět nás v takovém případě ideálně kontaktujte dopředu, domluvíme se, jestli je to i váš případ.
- Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.
Co můžete požadovat
- V první řadě po nás můžete chtít opravu nebo výměnu zboží.
- Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.
-
Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
- vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
- vada se projevuje opakovaně
- vada je podstatná
- Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.
Jak vyřídíme reklamaci
- Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.
- Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.
XI. Závěrem
- Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online můžete prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžete obrátit s případnou stížností.
- Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup.
- Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
- Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu.
V Praze, dne 1.1.2025
Formulář pro odstoupení od smlouvy
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Ever Red s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23319101, zapsaná u Krajského soudu v Krajský soud v Ústí nad Labem, spisová značka C 54085. E-mailová adresa: obchod@ever-red.cz.
Oznamuji vám, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
| Které jsem objednal/a dne: | |
| Peníze mi vraťte na číslo účtu: | |
| (Volitelné, případně nám napište, jak jinak si přejete peníze vrátit. Pokud nevyplníte číslo účtu nebo se nedohodneme jinak, vrátíme vám peníze stejným způsobem, jako jsme je přijali) | |
| Jméno a příjmení: | |
| Adresa: | |
| Datum: | |
| Podpis: |
- Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího Ever-Red.cz a které je vlastnictvím spotřebitele.
- Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškerý nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud si kupující objednal použitou věc a byl o tom kupující informován, záruční doba je 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok a na tyto reklamace se nevztahují tyto reklamační podmínky.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně, v den jeho převzetí.
- Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady.
-
Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
- k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím, nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží podle návodu,
- zanedbáním péče a údržby o zboží,
- poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
- používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.
- Z odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.
- Odpovědnost za vady se nevztahuje rovněž i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Za vadu nelze považovat, jak vyplývá již z povahy věci doba její minimální trvanlivosti nebo doba spotřeby, která může být omezena na kratší dobu. Doba minimální trvanlivosti, doba použitelnosti, doba spotřeby nebo obdobná doba je uvedena na zboží pokud takové označení zboží podléhá.
- Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže avšak ne na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu.
- Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi. Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).
- Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.
- Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.
-
Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
- jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby tato byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, přičemž tato vada musí být odstraněna bez zbytečného odkladu,
- kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady,
- prodávající může namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou věc, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže,
- jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání věci má kupující právo na výměnu věci nebo na odstoupení od smlouvy.
- Stejné právo mě kupující v případě pokud sice jedná o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
- Reklamace se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
- Reklamace se považuje za vyřízenou pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží (jeho výměnou, opravou) vrácením kupní ceny zboží, poskytnutím přiměřené slevy nebo odůvodněným zamítnutím. O výsledku reklamačního řízení je spotřebitel informován v zákonné lhůtě.
- Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, nakolik se zboží při přepravě může poškodit. Doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozený.
- Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění prodávajícího.
Formulář pro reklamaci
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresa pro zaslaní zboží je: Ever Red s.r.o. (Ever-Red.cz) Prvomájová 542/116, Plzeň Křimice 322 00
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Ever Red s.r.o. (Ever-Red.cz) Prvomájová 542/116, Plzeň Křimice 322 00
Uplatnění reklamace:
| Datum uzavření Smlouvy: | |
| Jméno a příjmení: | |
| Adresa: | |
| E-mailová adresa: | |
| Zboží, které je reklamováno: | |
| Popis vad zboží: | |
| Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
| Datum: | |
| Podpis: |
Formulář pro odstoupení od smlouvy
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Ever Red s.r.o. (Ever-Red.cz) Prvomájová 542/116, Plzeň Křimice 322 00
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
| Datum uzavření Smlouvy: | |
| Jméno a příjmení: | |
| Adresa: | |
| E-mailová adresa: | |
| Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: | |
| Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu red-torch.cz společnosti Ever Red s.r.o. „Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
| Datum: | |
| Podpis: |
Jsme skupina Florea:
- Florea Holding s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, Praha 3, Žižkov, 130 00, IČ 192 19 750, zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 383216
- Florea Holland s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, Praha 3, Žižkov, 130 00, IČ 027 77 606, zapsaná u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 223416;
- Florea Logistics s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, Praha 3, Žižkov, 130 00, IČ: 095 17 243, zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 33748;
- Belmeo s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, Praha 3, Žižkov, 130 00, IČ: 096 50 415, zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 339701
- Amis & Jardin s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19997663, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51452
- Florist365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19998007, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51457
- Jardin365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19998236, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51461
- Mirror365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19997949, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51456
- Piete365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19997841, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51454
- Ribbon365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19998139, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51460
- Teapot365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19998040, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51458
- Three Tea Tree s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19997809, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51453
- Vase365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19998091, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51459
- Wrap365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 19997922, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 51455
- Fuchsiana s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23324040, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 54088
- rose365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23324244, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 54090
- Ever Red 365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23319101, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 54085
- Wreath365 s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23324180, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 54089
- Red Calypso s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23318864, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 54083
- Red Torch s.r.o., se sídlem Skalická 1427, 473 01 Nový Bor, IČ: 23318694, zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 54082
Pro poskytování našich služeb, prodej zboží a provoz webových stránek zpracováváme některé osobní údaje.
Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“).
I. Zpracování osobních údajů
A. Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře
Pokud poptáváte naše produkty a služby, budeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to: jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, vaše požadavky ohledně našich produktů a služeb, případně další údaje, které nám v poptávce vyplníte nebo nám je v rámci další domluvy předáte.
Z jakého důvodu?
Kontaktujeme vás přes ně pro další domluvu ohledně zboží a služeb.
Na základě jakého právního důvodu?
Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě a plnění smlouvy.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
Pokud nenavážeme další spolupráci, vaše data budeme zpracovávat nejdéle 6 měsíců od naší poslední komunikace.
B. Zpracování osobních údajů v případě nákupu
Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, adresa/sídlo a údaje o vašem nákupu. V případě, že květiny necháváte doručovat jiné osobě, budeme zpracovávat osobní údaje pro doručení.
Z jakého důvodu?
Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom splnili naši smlouvu – dodali zboží vám nebo obdarované osobě. Přes kontaktní údaje s vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo vašich dotazů. Prosíme, vezměte na vědomí, že pokud zadáváte osobní údaje obdarovaných osob, je potřeba mít na paměti jejich ochranu soukromí a takové jednání musí být vždy v souladu s právními předpisy.
Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací a jiné).
Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?
Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění našich povinností.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
Po dobu plnění naší služby a poté 10 let od posledního poskytnutí takové služby nebo dodání zboží.
C. Ověření recenzí
Pokud jste u nás nakoupili a zanechali recenzi, můžeme v systému (je-li to možné) ověřit, že jste opravdu náš zákazník a recenze se vztahuje k reálně zakoupeným produktům a službám.
Z jakého důvodu?
Předpisy na ochranu spotřebitele (zejména zákon o ochraně spotřebitele) vyžadují, abychom v případě, že recenzi komunikujeme jako autentickou (od našeho zákazníka), takovou recenzi přiměřeným způsobem ověřili.
Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?
Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění našich povinností.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
Po dobu, po kterou máme recenzi v našich marketingových materiálech/na našich webových stránkách. Pokud si nepřejete, abychom s recenzí dále pracovali, ozvěte se. Recenzi smažeme.
D. Newslettery a SMS (obchodní sdělení)
Pokud se nám zapíšete do newsletteru nebo jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme vaši e-mailovou adresu a telefonní číslo pro rozesílku našich novinek.
Na základě jakého právního důvodu?
V případě zápisu do newsletteru se jedná o zpracování na základě vašeho souhlasu, tedy na základě čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR.
V případě, že jste nakupující zákazník, umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.
Souhlas je dobrovolný a kdykoliv odvolatelný.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
2 roky po udělení souhlasu nebo od posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailové adrese: obchod@ever-red.cz nebo tel. č. +420 602 798 309.
E. Monitorování hovoru na naší zákaznické lince
Pokud nám voláte za účelem zákaznické podpory na naši zákaznickou linku, hovor monitorujeme.
Z jakého důvodu?
Abychom zaznamenali, jak a s čím vám můžeme vyjít vstříc, případně uchovali komunikaci o tom, na čem jsme se domluvili a podle toho mohli navázat následující kroky v týmu.
Na základě jakého právního důvodu?
Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – zpracování na základě tzv. oprávněného zájmu.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
Po dobu 1 měsíce, pokud obsahem záznamu nebudou informace, které musíme uchovat delší dobu pro splnění právních povinností nebo pro obranu, uplatnění či ochranu našich práv - v takto individuálních případech uchováváme nahrávku po dobu nezbytně nutnou.
Proti takovému zpracování můžete podat tzv. námitku. Kontaktujte nás případně na e-mailové adrese obchod@ever-red.cz nebo na tel. č. +420 602 798 309.
F. Zaslání životopisu
Pokud reagujete na naši otevřenou pracovní pozici a zasíláte nám životopis pro výběrové řízení, zpracováváme osobní údaje z tohoto životopisu a vaše kontaktní údaje pro účely výběrového řízení.
Na základě jakého právního důvodu?
Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě a spolupráci.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
Do ukončení výběrového řízení. Po jeho ukončení budeme osobní údaje dále zpracovávat pouze pokud se s vámi domluvíme na další spolupráci nebo nám k tomu dáte souhlas.
II. Kdo se k datům dostane?
Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo podnikající fyzické osoby, kteří se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem naší společnosti. Jsou to:
- společnosti podílející se na expedici plateb (GOPAY s.r.o., PayPal S.a. r.l., Twisto payments a.s.)
- poskytovatel e-mailingové služby (Mailnatives, s.r.o.)
- poskytovatel nástroje pro zákaznickou péči SupportBox s.r.o (SupportBox s.r.o)
- agentury pro správu PPC propagace (Dapeshop s.r.o., Honza Bartoš)
- společnosti pro analytiku dat (Taste, a.s., Marketing Intelligence s.r.o., PROKOP software s.r.o.)
- poskytovatel SMS služby (AXIMA SMS SERVICES s.r.o., ProfiSMS s.r.o.)
- vedení daňové a účetní agendy (TaxCounting s.r.o)
- recenze ověřují společnosti (Heureka Group a.s, Seznam.cz, a.s)
Pokud pro platbu využijete službu Twisto, vaše osobní údaje zpracovává poskytovatel této služby, společnost Twisto payments a.s. v souladu s jejich podmínkami. Více informací najdete tady.
III. Uživatelský účet a Floreář
Pokud jste se registrovali do našeho uživatelského účtu, budeme zpracovávat vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu, tedy podle čl. 6 odst. 1 písm. a). Souhlas je zcela na vás, je dobrovolný.
Pro zřízení zpracováváme osobní údaje, které nám vyplníte v registračním formuláři – jméno, e-mailovou adresu.
V rámci vedení účtu uchováváme údaje o vašich objednávkách na našem e-shopu a osobní údaje, které vyplníte k vašemu profilu, tedy jméno, příjmení a doručovací adresy.
Osobní údaje budeme používat pro vedení vašeho účtu a poskytování služeb po dobu vašeho využívání účtu. Účet vám deaktivujeme a údaje smažeme, pokud účet nepoužijete déle jak 5 let od posledního nákupu. Účet také můžete kdykoliv deaktivovat (tedy váš souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat). V takovém případě budou vaše osobní údaje smazány.
Pokud v účtu využijete službu Floreář, budeme na základě vašeho souhlasu uchovávat významné události z vašeho blízkého okolí (narozeniny, svátky, výročí apod.). Na základě vaší volby v nastavení vám potom pošleme notifikaci (SMS zprávou, e-mailem) nebo vás kontaktujeme telefonicky a na významný den vás upozorníme.
IV. Opakované platby
Pokud jste nám k tomu dali souhlas, uložíme údaje z vaší platební karty, abyste příště mohli platit na jeden klik. Platební údaje uložíme na základě vašeho souhlasu, tedy podle čl. 6 odst. 1 písm. a). Souhlas je zcela na vás, je dobrovolný a kdykoliv odvolatelný.
Pokud si to přejete, uložíme jméno a příjmení, číslo, CVV kód, vydavatele a expirační údaje vaší karty.
Údaje budou uložené po dobu využívání našich služeb a nejdéle 24 měsíců od poslední platby, případně do doby expirace karty či odvolání souhlasu (změny nastavení).
Možnost opakovaných plateb vám umožňujeme díky provozovateli platební brány GoPay. Tato platební brána s vašimi údaji nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet).
Souhlas můžete vzít kdykoliv zpátky, pro smazání údajů využijte online nastavení nebo nás kontaktujte na obchod@ever-red.cz.
V. Další služby
A. Nahrávání osobních videopřání
Pokud využijete službu nahrávání videovzkazů, budou se zpracovávat vaše údaje - zachycený obsah - který přiřadíme k zakoupené kytici, aby se dostal k vámi obdarované osobě.
Na základě jakého právního důvodu?
Na základě vašeho souhlasu, tedy na základě čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR. Ten je zcela na vás. Bez tohoto souhlasu bychom nemohli nahrávku a doručení videovzkazu vámi určené osobě realizovat. Využití služby ale samozřejmě necháváme na vašem uvážení.
Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
Po dobu realizace služby a dodání kytice a vzkazu obdarované osobě.
Služba je poskytovaná společností veri.to s.r.o., IČO 03957314, v souladu s jejími podmínkami zpracování osobních údajů, které najdete tady. Společnost je jako poskytovatel služby samostatným správcem osobních údajů.
B. Drive-in stream
Nově nabízíme možnost vyzvednout si květiny v našem drive-in kiosku.
Abyste nemuseli dlouho čekat, nabízíme kamerový přenos přímo z místa – můžete si tedy zkontrolovat aktuální stav a květinu se vyzvednout v nejlepší možný okamžik.
Kamery jsou bez záznamu. Záběry držíme maximálně vzdáleně, obličeje a další osobní údaje zcela anonymizujeme.
V. Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů
Pokud byste měli k osobním údajům otázky, kontaktujte na nás na e-mailové adrese obchod@ever-red.cz nebo zavolejte na tel. č. +420 602 798 309.
V naší společnosti není jmenovaný pověřenec pro oblast zpracování osobních údajů.
Nařízení GDPR vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Udělené souhlasy jsou kdykoliv odvolatelné a proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku.
Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.




