Reklamační podmínky
Jak je to s reklamacemi květin?
Nikdy se k vám neotočíme zády, reklamace vždy vyřešíme. Zákon hovoří o 24 hodinách, my vám reklamaci uznáme i po dvou dnech.
Co mám udělat, když mé květiny uvadnou?
Ihned nás kontaktovat, telefonem, emailem, přes chat a přesně nám popsat, co se stalo. Když pošlete fotku květiny, bude to ideální.
Jak moji reklamaci posoudíte?
Máme to snadnější než většina prodejců květin. Provozujeme společně s naším e-shopem Florea také velkoobchod a dovážíme tisíce květin. Pokud zjistíme, že dodávka byla špatná, či druh květin, který jste dostali byl problematický i u jiných zákazníků, vaši reklamaci okamžitě uznáme.
Co když jsem květiny koupil/a u jiného prodejce v rámci vašeho marketplace?
I v tom případě se obracejte přímo na nás – Florea Holland s.r.o.
Za kvalitu zboží ručí nejen každý jednotlivý prodejce z marketplace, ale především my jako provozovatel platformy. Ať už jste tedy nakoupili u kohokoli z našich partnerů ve skupině Florea Holding, reklamaci přijímáme, posoudíme a vyřídíme za vás. Váš komfort a důvěra jsou pro nás zásadní.
Stačí nám zaslat zprávu s popisem problému a připojit případné fotografie – o zbytek se postaráme my.
Proč je to jiné než u ostatního zboží?
Ze zákona je záruka na vše 24 měsíců, nicméně u řezaných květin nesmírně záleží na následné péči a dodržení některých zásad, jako je množství a kvalita vody atd.
Kde jsou tedy jasné reklamační podmínky?
Právě jste si je přečetli. Nečekejte od nás dlouhý text plný drobného písma, který má za účel, abyste něco přehlédli a my vám reklamaci neuznali. My hrajeme fér, pro nás je důležitý spokojený zákazník.
Jak často vám zákazníci reklamují květiny?
Minimálně a nestrkáme hlavu do písku, naši zákazníci nás mohou veřejně hodnotit např. na Heureka.cz či na Facebookové stránce či na Zboži.cz. Zakládáme si na tom, že naše květiny jsou čerstvé a vydrží vám výrazně déle.

