Změna termínu dodání

Dobrý den, objednal jsem si u Vás růže na 7.9. a chtěl bych změnit toto datum na 8.9. Objednávka č.2148895. S pozdravem Šlampa

Autor: Daniel Datum: 5. 9. 2020 v 6:13 Reagovat

Dobrý den, termín dodání jsme Vám změnili, potvrzení najdete ve Vašem emailu. Krásný den, Florea.

Autor: Michaela Datum: 5. 9. 2020 v 8:45 Reagovat

Dobrý den, mohla bych požádat o změnu času doručení u objednávky č. 110105113 na 6.1. 17:00? Kytičku mám mamce k narozeninám a vrátí se později z práce. Děkuji Douděrová

Autor: Aneta Datum: 5. 1. 2021 v 23:05 Reagovat

Dobrý den, dle čísla objednávky ani dle Vašeho příjemní se mi objednávku v našem systému nepodařilo dohledat. Dle Vámi uvedeného čísla objednávky se zřejmě jedná o zakázku od jiné firmy. Případně poprosím, abyste se s námi spojila formou emailu, chatu či telefonicky, abychom mohli zjisti více podrobností. Děkuji Vám. Krásný den, Veronika.

Autor: Florea Datum: 6. 1. 2021 v 7:18 Reagovat

Vložit reakci
nebude zobrazen, slouží pro zaslání upozornění při nové odpovědi