Doručení

Je pravděpodobnější, že zamsilka dorazí před, nebo po 13. hodině při dodání 14.2. v Českých Budějovicích?

Autor: J. Datum: 7. 2. 2017 v 17:39 Reagovat

Dobrý večer, Přesný čas doručení takto dopředu opravdu nevíme ani my, logistika se plánuje den před doručením po uzavření všech objednávek. Pokud by Vám nevyhovoval čas doručení, je možná změna adresy v rámci jednoho města, ale opravdu Vám takto dopředu nedokážeme říci v kolik hodin Vám budeme květiny doručovat. Kurýři budou v tento den doručovat od 8. do 21. hodiny. Za celý tým Vám přeji krásný večer, Monika.

Autor: Florea.cz Datum: 7. 2. 2017 v 18:31 Reagovat

Dobrý den, řeším poměrně palčivou situaci. Chtěl bych objednat kytici, nejlépe dnes nebo zítra, ale nevím, zda se příjemce bude nacházet na místě A nebo B. Lze změnit po objednání adresu doručení? Chápu, ze logistiku řešíte den předem, takže kdybych objednal dnes kytici na čtvrtek, ale v úterý zjistil, ze ji místo do místa A chci poslat do místa B, je to možné? Obe místa odděluje bezmála 20 km a jsou to rozdílná města. Dekuji, mějte hezky den.

Autor: Frantisek Datum: 25. 1. 2021 v 22:07 Reagovat

Dobrý den, trasy se plánují den předem od 17. hodin. Pokud objednáte dnes kytici na čtvrtek, můžete adresu do plánování trasy měnit bez omezení do středy do 17. hodin. Po naplánování trasy Vám již přijde SMS s kontaktem na kurýra a časem doručení. V tu chvíli je již trasa hotová a adresu lze měnit pouze v rámci 5 km od původní nebo města (krom Prahy a Brna), či po trase kurýra. Pokud zjistíte problém až po naplánování trasy a tím pádem i přijetí SMS, kontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle 723 350 000 a podíváme se na to. Zákaznická linka je k dispozici do 21 hodin. Krásný den, Michaela.

Autor: Florea.cz Datum: 26. 1. 2021 v 8:26 Reagovat

Vložit reakci
nebude zobrazen, slouží pro zaslání upozornění při nové odpovědi