Dnes nakoupené květiny jsme právě vložili na náš e-shop. Jejich cestu z NL můžete díky GPS sledovat online.

Kariéra

PRACOVNÍK/PRACOVNICE EXPEDICE - BALENÍ KVĚTIN

Máte rádi květiny a baví Vás s nimi pracovat?

Najdeme milovnici čerstvých květin, otužilou ženu a nejlépe Plzeňačku v jedné osobě? V logistickém skladu v Křimicích nám jedna taková chybí, a tak vyhlašujeme pátrání.

Co všechno na ni čeká?

· Především tisíce krásných čerstvých květin, které potřebují někoho, kdo má šikovné ruce a bude o květiny poctivě pečovat.

· Mnoho fyzických aktivit v podobě vybalování květin z Nizozemska, balení a příprava květin pro zákazníky, manipulace s kýbly, krabicemi a někdy i hodně velkými a těžkými kyticemi

· Moc fajn kolegyně, se kterými se bude vídat na ranních (7-14) a odpoledních (14-22) směnách ve všední dny a také 1 x za 14 dní o víkendech. Jsou dny, kdy je nutné zůstat déle (MDŽ, Den matek), jen díky tomu můžeme společně udělat druhý den radost mnoho paním a slečnám.

Jaká má být?

Pracovitá, pečlivá, flexibilní. Zkušenosti z floristiky oceníme. Nezaučené rádi zaučíme.

Kolik si vydělá?

Odměna je vždy spravedlivá a závisí jen na Vaší vykonané práci. Mzda se pohybuje v rozmezí 17.500 - 18.500 Kč (čistého).

 

OPERÁTORKA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Hledáme srdcařku s chutí pomáhat zákazníkům a zlepšovat se s každým telefonátem. To nejdůležitější Vás naučíme: představíme Vám naše zákazníky i jejich potřeby a seznámíme Vás s naším programem i produkty.

Co Vás naučit nemůžeme a s čím od začátku počítáme?

S empatií, srdečností a organizačními schopnostmi. Na začátku totiž nedostanete scénář s naučenými větami, zato ale dostanete prostor projevit svou osobnost a přirozenost. Zároveň budete svědky silných lidských příběhů, které chytnou za srdce.

Dokonale osvojený český jazyk jak písemně tak ústně je nutností. Denně budete komunikovat se zákazníky jak na telefonu, tak přes Facebook a email, tzn. svým ústním i písemným projevem budete formovat tvář značky. Komunikativní znalost angličtiny je výhodou.

A na závěr, je potřeba znát prostředí Facebooku a ovládat počítač hravě a bez váhání.

A konečně: co přesně bude Vaší náplní?

Zákazníci se na nás velmi rádi obracejí a vkládají do naší zákaznické podpory velkou důvěru. A tak si občas tak trochu zahrajete na floristu (budete pomáhat s výběrem a mixováním), psychologa (tak jako všude jsou zákazníci občas netrpěliví nebo rozmrzelí) nebo spisovatele (to když budete se zákazníky vymýšlet vzkazy ke květinám).

Je to ale i trochu úředničina. Vytváření a úprava objednávek je nedílnou součástí této práce. Stejně tak jako denní komunikace na socálních sítích.

Určitě Vás také zajímá pracovní doba, místo výkonu a benefity.

Naše zákaznická podpora funguje denně od 7 do 21 hodin a s kolegyněmi se budete střídat na směnném provozu. V období svátků je někdy potřeba, abychom fungovali všichni, nehledě na datum v kalendáři.

Všechno se to odehrává v Nepomuku u Rožmitálu pod Třemšínem (okolí Příbrami). Na novou kolegyni, kterou bychom rádi přivítali co nejdříve, čeká rodinná atmosféra, milé zázemí (kancelář u koupáku a studánka za rohem) a po zaučení i možnost práce z domova. Mzda je 16 000 – 18 000,- Kč čistého. Vybavíme Vás mobilním telefonem a notebookem, které budete moci používat i soukromým účelům. Budeme Vás školit v oblasti květin i nových trendech customer care. Dostanete slevu na květiny, takže budete moci dělat radost lidem, které máte rádi.

Pokud se domníváte, že můžete být cennou součástí našeho týmu, zašlete svůj životopis na email job@florea.cz 

Nebudeme Vás zahlcovat každodenním spamem, jednou za čas Vám pošleme email s informacemi o novinkách nebo zajímavých akcích.

Nahoru

723 350 000

TOPlist