Díl třetí: Jak si vybrat internetové květinářství

Teď už máte přehled o doručování květin a víte, na co se při výběru a nákupu květin online zaměřit. Už nám zbývá jen jediné důležité téma: služby zákazníkům v online květinářství. Ty by totiž neměly začínat a končit uvázáním a odesláním kytice v dárkovém balení. Co všechno vám může ještě online květinářství nabídnout?

Hvězdnou zákaznickou podporu

Protože tou by neměly být jen usměvavé slečny na telefonu, ale hlavně ochotní a znalí lidé, kteří tu pro vás budou po celou dobu výběru a nákupu. Namluvit vám po telefonu, že je nejlepší vybrat tu nejdražší a největší kytici umí každý. Vybrat kytici, kterou skutečně chcete a bude odpovídat účelu a povaze obdarovaného, to je umění.

Pokud potřebujete poradit s výběrem (a máte čas si obvolat online květinářství), nechte si poradit po telefonu od několika z nich a podle pocitu nebo nejpřijatelnější cenové nabídky za podobný produkt rozhodněte o "vítězi".

Lidské reklamační podmínky květin

Jak ještě vám může hvězdná podpora zachránit "život"? Bude tu pro vás i po doručení květin.

Není totiž horší situace, když budou obdarovanému doručené květiny ve špatném stavu nebo do druhého dne uvadnou.

V takovém případě by vám měla být zákaznická podpora oporou a neměla by se od vzniklé situace distancovat slovy: květiny lze reklamovat jen při předání a na pozdější reklamace nebereme zřetel.

Protože ne vždy je to pravda a někdy za vzniklou škodu mohou pěstitelé nebo online květinářství. O možnostech reklamování květin se vždy dozvíte na každém e-shopu s květinami.

Informace o peči o řezané květiny

I na obalech potravin máte napsáno v jakých podmínkách máte potraviny skladovat. Proč byste tuto informaci neměli získat i u řezaných květin?

Správné a poctivé online květinářství vám doporučí (buď na webu anebo při předání kytice), jak pečovat o jejich o řezané květiny, abyste se z nich radovali co nejdéle. Je to také určitá ochrana pro prodejce a spotřebitele při případné reklamaci.

Doplňky pro řezané květiny

Krásná kytice růží může být radost i starost. Pokud ke kytici nedostanete výživu, která usnadní start řezaným květinám ve váze, nezbude vám nic jiného, než běžet do nejbližšího květinářství. Ona ta výživa není jen tak pro nic za nic a má na životnost květin a kvalitu vody ve váze velký vliv.

Jak to máme v našem online květinářství

Naše zákaznická podpora je skutečně neskutečná :) Dokáží poradit s výběrem s ohledem na vaše potřeby a dost dobře se vyznají. V případě reklamace se snaží najít co nejlepší možné řešení - zákazník je pro nás nejdůležitější. Reklamaci květin u nich můžete uplatnit dokonce do 48 hodin od doručení kytice.

Na Florea blogu se v našem seriálu Jak udržet své květiny déle čerstvé dozvíte všechna doporučení, tipy a triky, která vám pomohou. Stručnější verzi dostanete vždy ve formě kartičky spolu s kyticí a samozřejmě výživu pro řezané květiny k tomu a zdarma.

Snad jste díky našemu seriálu Jak správně vybrat online květinářství získali potřebné informace a nakoupit květiny online pro vás bude radost nejen napoprvé, ale pokaždé.